KLÄDER

Har samlat ihop lite av saker och nya kläder som jag inte använder.
Tänker försöka skramla ihop lite pengar nu till min resa, så får väl ut med saker som bara står och samlar damm. Hör av er så fort som möjligt, snabba affärer vore bra!


1. Hawaiian Tropic sololja. Solfaktor 4. - 60 kronor.
2. Plattång - 200 kronor.
3. Dödskalle scarfs - 70 kronor.
4. Isadora high performance foundation "05" - 70 kronor.
5. Ebbas stil. Bok om hur du fixar rätt look - 120 kronor.
6. Solglasögon - 80 kronor.
7. Tresemmé heat defence - 70 kronor.
8. Mood ultrablond + en hel vårdande efterbehandling - 150 kronor.
9. Helt ny bikiniöverdel med prislapp kvar. 75B - 150 kronor.
10. Två playboy muggar - 150 kronor för båda två.
11. Vita skor med kilklack, storlek 37. - 200 kronor.
12. Prickig bikini storlek 40. - 80 kronor.



Säljer nu den finaste klänningen jag någonsin haft, tyvärr..
Har växt ur den.
Endast använd på bröllop och den sitter perfekt!
Jag säljer den för 500 kronor.
Storlek S.


Min nästintill nya skinnjacka säljes nu.
Sitter hur bra som helst och är inte sliten alls!!
Säljer för 500 kronor.
S


Söt paljettklänning.
Storlek 38.
Jag säljer den för 200 kronor.


Kofta från Gina Tricot. XS.
Jag säljer den för 100 kronor


vidal sassoon pro elite locktång. 300 kronor.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej!



Kolla gärna in min blogg.

Just nu säljer jag en mängd fina kläder:)

http://gabbsis.blogg.se/2010/may/saljes.html#comment



Tack:)

2010-05-07 @ 15:22:20
URL: http://gabbsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0